piątek, 27 kwietnia 2012

Ostatnie spotkanie promocyjne

23 kwietnia odbylo sie ostatnie spotkanie promocyjne Slodkich pieczonych kasztanow. Ksiegarnia Matras w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie przygotowala wspaniale spotkanie prowadzone przez dziennikarke, pania Izabelle Jarska.















Przyszli stali czytelnicy oraz Ci nowi, zakochani w Toskanii.


Dziekuje Oli Lazar, ze zechciala przyjac moje zaproszenie i ze tak pieknie wypowiedziala sie na temat ksiazki oraz moich pasji. Pozdrawiam wszystkich milosnikow programu "Na widelcu" w kuchni+ oraz Gastronautow.


Aga przyszla na spotkanie juz trzeci raz (chyba nie pomylilam sie w liczeniu), a Mazenka przejela role mojego fotografa (za co jej bardzo dziekuje!).


Calosc obserwowala pani Patrycja z Weltbilda. To ona czuwala nad trasa promocyjna w calym kraju.


Dodatkowo zatrudniono profesjonalnego fotografa, ktory przez cale spotkanie "cykal" zdjecia. Natomiast po czesci oficjalnej poprosil o pozowanie z ksiazka.


Wielkie wzruszenie ogarnelo mnie, kiedy zobaczylam moja ksiazke na polce bestsellerow. To bardzo mile uczucie!


Zrobilo mi sie troche zal, ze to bylo juz ostatnie spotkanie autorskie. Dziekuje Mazence, ze zrobila mi wszystkie zdjecia, to dzieki niej mozemy je ogladac i przypominac sobie mile chwile.

Wieczor zakonczylam w kawiarence zamawiajac zasluzony deser lodowy. Zgadnijcie ktory jest moj?!


Do nastepnej promocji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz