sobota, 15 października 2011

Dzien pelen wrazen

Szanowni czytelnicy,
dzieje sie tyle, ze nie mam czasu opisac wszystkiego.
Ranek rozpoczelam w Radio dla Ciebie. Cudowne zaproszenie, za ktore bardzo serdecznie dziekuje. Radio dla Ciebie sasiaduje z Trojka. Stad w drzwiach minelam sie z panem Markiem Niedzwieckim.


Juz wkrotce bede miala moje  nagranie, ktore oczywiscie udostepnie na stronie bloga. Jeszcze nie slyszalam mojej wypowiedzi (i fotograf M.Szwedkowicz-Kostrzewa). Podobno wypadlysmy dobrze.
Natomiast popoludniu pojechalam do Ursynoteki - wspanialej biblioteki na Ursynowie. Bardzo, bardzo polecam, koniecznie trzeba tam sie wybrac. Niemalze w kazda sobote organizowane sa wspaniale spotkania. Zapraszam do sledzenia strony interentowej biblioteki. Dzieje sie tam naprawde duzo.
Moje spotkanie odbylo sie w ramach wydarzen pt.Literatura i kuchnia. Ciekawostka jest, ze pierwszym gosciem cyklu kulnarnego byla pani profesor Tessa Capponi.

 Ostatnie dwa zdjecia: wspaniale panie z Ursynoteki. Zdjecia M.Krol

Na moje spotkanie przyszlo okolo 60 osob. I tutaj trzeba bylo dostawiac krzesla. Dzieki nowoczesnemu sprzetowi, projekcja zdjec byla bardzo udana.

 Zdjecia M.Krol

Po skonczeniu mojej opowiesci kulinarnej padlo wiele pytan z widowni. Nastepnie przeszlismy do degustacji. Tym razem chwalono ciasto ryzowe z rumem. Przepis oczywiscie wziety z ksiazki Smaki Toskanii.

 Degustacja ciast toskanskich (zdj.M.Krol)

2 komentarze:

  1. Olu słuchałam Ciebie w Toskanii, masz bardzo radiowy spokojny głos. Podobało mi się, że nie dałaś sobą manewrować i to co chciałaś, z delikatnym uporem przekazałaś. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Malgosiu, ciesze sie, ze taki byl Twoj odbior. Ja jeszcze sie nie slyszalam. Tym razem duze emocje. A pomysl, ze ja w Pistoi pracuje w Radio!

    OdpowiedzUsuń